fbpx
Пароль відправлено на ваш E-mail.

48 годин харківські айтішники та медійщики працювали над ідеями та технологіями, які зможуть створити нові медіа сталого розвитку. Ми очікували медіа нового формату – на стику декількох сфер життя: культура, журналістика, технології.

Ми прагнемо створити українські медіа за форматом NYTimes, National Geographic, Arte – телевізійні мережі, кіностудії, медіа-конгломерати, які постійно впроваджують нововведення у відповідь на зміни технологічного ландшафту. Що робить їх трендовими на ринку медіа та такими, що випереджають споживчу поведінку.

Всі ці організації запроваджують у своїх редакціях цифрові підрозділи і працюють з медіа стартапами, щоб виявити та отримати вигоду від нових технологічних тенденцій.

Це їм дозволило робити гучні кроки уперед, які намагаються скалькувати інші ЗМІ.

Локальні медіа мають бажання бути не лише хоббі або соціальною міссією, але і успішними бізнес-проектами. Ми дивимось на технології та співпрацю з іншими медіа стартапами як інструмент підсилення технологічності та спроможності, адже це – змога ефективніше працювати з цільовою аудиторією, залучати молодь та створювати якісніший контент. Ще безліч схожих ініціатив існує, але в Харкові про це важко дізнатись.

Ми впевнені, що місто наповнене такими проектами і навіть цікавішими, тому вирішили їх знайти, популяризувати і розвиватися разом.

Технології як рушійна сила
культури та медіа – саме такий слоган ми вибрали для хакатону.

Коментарі