fbpx
A password will be e-mailed to you.

Кен Келлехер сучасний художник що поєднуючи свою освіту скульптора з навичками UX-дизайнера дає життя гіперреалістичним скульптурам, які він проеціює безпосередньо у публічних просторах. Келлехер дає волю фантазії розміщуючи свої скульптури будь-де від ділової площі святого Марка у Венеції до мінімалістичних інтер’єрів. Працюючи з різними сюжетами він щоразу створює тривимірні візуалізації, що дають потенційним клієнтам змогу побачити, як такий об’єкт мистецтва може прикрасити будь-яке подане середовище. 

Selects.jpg

Захоплення Келлехера масштабними скульптурами розпочалося ще під час навчання у школі мистецтв, де він розробляв моделі до 30 футів (приблизно 9 м) заввишки, чим змусив школу запровадити для студентів обмеження на розмір учбових скульптур. У віртуальному ж світі він мав змогу експериментувати та нашвидкоруч моделювати свій витвір серед реального оточення. Подеколи результати експериментів настільки реалістичні, що важко повірити у те, що перед нами не реальна, фізично відтворена скульптура.

Для Келлехера робота у такий спосіб дозволяє його мистецьким творам йти в ногу з випереджаючими час креативними ідеями. Замість того, щоб витрачати від 5 до 10 років на втілення таких скульптур у життя він за допомогою технологій прискорює весь процес.

“Якщо замислитись, це проривний напрям у мистецтві. Це можна порівняти з тим, який прорив Airbnb у свій час спровокував у сфері гостинності, а Uber — у сфері пасажирських перевезень”, поділився сам митець з My Modern Met.

“Зараз існують такі технології, яких ніколи до цього не існувало, і як у будь-якого нового інструменту, який потрапляє до рук художників, у них з’являються нові шляхи застосування і таким чином інновації процвітають.

Сьогодні ми — частина культури інновацій і тому можемо бачити, як митці по-різному інтерпретують їх та розширюють межі їх застосування. На додачу до використання моїх моделей для виготовлення фізичних скульптур я можу проеціювати їх на різні поверхні у вигляді голограм, або ж вони можуть бути використані у AR, мони можуть бути відтворені за допомогою 3D-друку, відлиті у бронзі або надруковані на архівному папері”.

Будучи відкритим до цієї нової технології Келлехер значно розширює свої можливості як митця. Його скульптури у віртуальній формі зсувають кордони можливого та відкривають уяву глядачів. Час, коли він не розробляє скульптури на комп’ютері, він присвячує роботі у студії. Таким чином ця “віртуальна” робота не просто не віддаляє від реальної, а й підвищує її продуктивність.

Зараз, коли ці візуалізації вже зібрали безліч позитивних оцінок публіки, Келлехеру запропонували висувати на обговорення свої пропозиції щодо скульптур для громадських просторів Італії та Португалії. Він також прийняв участь у розробці проектної пропозиції щодо аеропорту Омана та був запрошений Nike до створення AR-інсталяції до майбутнього заходу.

Повільно, але вірно, Келлехер об’єднує віртуальний та фізичний світи.

“Я дійсно хочу щоб люди цим надихалися. Надихалися створювати щось власноруч. Були готовими до відкриттів. Слідували за своєю мрією та покликанням” – каже митець.

 Pillar for Peace

The Arches - back view

Це вам не одоробли, які досі часто тулять в наших містах.

Коментарі
No more articles