fbpx
A password will be e-mailed to you.

Під час цього проекту ми були запрошені як консультанти щодо запуску кампанії щодо відкриття бакалавріату Харківської школи архітектури. Проект почався в березні 2018 і тривав до червня 2018.
Ми оцінили це як проект антикризових комунікацій – багато викликів і комунікаційних боргів, а попереду ще більше.

Поставили собі такі задачі:
– організувати всі невиконані справи – виготовлення відео, оцінка каналів та порталу, точок комунікації
– розібратись з внутрішньою кухнею інституту
–  запустити промо бакалавріату
– запустити хвилю подій направлених на інституційний розвиток.

Під час кампанії ми працювали з стейкхолдерами, такими як:
– СЯЙВО (виробництво роликів для промо, Hundai та метро)
– дизайн командою ХША
– агенцією діджитал маркетингу BRAND U
– PR Agency Baggels and Letters
– Накипело
– Revolt Agency

– Інтерсіті

Та такими місцями проведення подій як
ХША,
Edison Space Coworking(Запоріжжя)
Союз Архітекторів та Будинок Архітекторів
Театр на Подолі та їх команда
ArtJump Gallery в Полтаві
WorkHub в Миколаєві
Terminal 42 в Одесі
Центр Шептицького у Львові

В кожному з місць ми влаштували та покрили через локальні соціальні спільноти і забезпечили 20-150 відвідувачів для кожної з подій.

Коментарі