fbpx
Пароль відправлено на ваш E-mail.

Inner 360 – як українські дизайнери використовують віртуальну реальність

Inner 360 – це перше українське промо-відео в fashion індустрії, зняте за технологією 360° VR. Fashion film INNER – втілення ідеї колекції бренду SEREBROVA в танці, знятому в доповненій реальності студією VIRTUE, учасник позаконкурсної програми Fashion Film Festival Kyiv.

Хореографічна постановка заслуженого артиста України Олександра Стоянова, у виконанні балерини Ганни Стоянової, зробила образ Героїні невимушеним і виразним. Свіже й проникливе урбаністичне музичне оформлення фільму – композиція фронтмена українського колективу PerSay Дмитра Бурканова.

“Це історія про сучасну жінку, про її творчість, силу, розум та ніжність. Героїня любить та шанує своє коріння і традиції, адже вони дають їй ґрунт для творчості, силу і впевненість у житті. – саме так описала свій проект Олена Сереброва, засновниця бренду SEREBROVA.

Героїня INNER – промінь світла у світі хаосу, швидкості й несподіванок. Ніжний і тендітний. Боязкий і зворушливий. З якою ж силою вона несе світло у цей світ! Потужний, яскравий промінь, який не знає сумнівів, не відає страху. Що дає їй цю силу?

Пам’ять. Вона пам’ятає лан стиглого хліба, схвильований серпневим вітром. Знає, як шумить зелене море прадавнього лісу і як цвіте сон-трава на залитій сонцем галявині. Пам’ятає, як розквітає на білому полотні стін бабусиної хати Петриківка. Ця пам’ять береже та наповнює її. З нею вона – справжня! Цілісна, жива, зухвала. Вона може Все. І робить Все. Легко й граючись.

Натхненням для колекції INNER став Петриківський розпис – українське декоративно-орнаментальне народне малярство, старовинне мистецтво розпису помешкань та предметів побуту.

Ідея відео – показати, що народне мистецтво може бути сучасним, актуальним і прогресивним. Воно повинно розвиватися в сучасному світі і в сучасних технологіях. А нове наповнення йому дають українські люди, тут і зараз.

Ми не могли пропустити прорив сучасних українських дизайнерів одягу та прийшли з питаннями до пані Серебрової.

З якими складнощами ви зіткнулись в процесі роботи над проектом, як довго ви йшли до цього?

Мій шлях був дуже короткий, працівники компанії Virtue прийшли до мене в шоу-рум SEREBROVA у Києві, на вулиці Симона Петлюри 12А, та запропонували зробити фільм у форматі 360/VR/Доповнена реальність. Багато хто чув про це, проте мало хто надавав цьому якесь особливе значення.

Одна з особливостей, яка мене вразила, в VR – це розширення людського мислення. Тобто сприйняття зображення і отримання інформації не тільки перед собою, а також величезний сферичний простір, який може і має бути заповнений ідеями. Так як для мене це перше творче відео 360 в доповненій реальності, а не просто зйомки природи, мені довелось зіштовхнутись з багатьма VR моментами і фундаментальним чином змінити, поміняти свій стиль мислення.

Друге, що мене вразило, в VR – це ефект присутності. Я зрозуміла одну з головних фішок цієї інноваційної технології: ти знаходишся в віртуальній реальності, але відчуття і емоції, які ти отримуєш від побаченого, – абсолютно реальні, це відбувається тут і зараз.

Спражньою складністю виявилося знайти приміщення для зйомок і зібрати всю команду разом в потрібний час. Адже всі, хто приймав участь у зйомках, професіонали високого класу і неймовірно зайняті люди.

Який відгук ви отримали від аудиторії? Чому ви показували цей фільм поза конкурсною програмою?

Фідбек був неймовірний і він досі продовжується. Ми випередили час і виявились не в форматі заходу, тому частково це і є причиною показу фільму поза конкурсом . Про те, що ми випередили час каже і мовчання преси, яка не змогла оцінити важливість цієї технології, особливо в галузі візуалізації товару, а таким власне і є Fashion Industry.

Чому ви вибрали Samsung та Virtue, як компанії-партнери?

Тому що компанія Samsung – єдина компанія в світі, яка зробила VR платформу для роботи з таким контентом. По-друге, компанія одна з перших забезпечила гарнітурою для смартфонів в сегменті VR. Серед усіх компаній на ринку смартфонів Samsung один з перших виготовив окуляри Gear для перегляду відео на смартфонах власного вироництва. Також дисплеї смартфонів мають одні з найкращих технічних характеристик, що суттєво впливає на якість зображення при перегляді відео.

Але якщо бути чесними до кінця, то технології віртуальної реальності, якими користується світ, ще далекі до ідеалу. Інтуїтивно люди сподіваються на те, що віртуальна реальність по-якості буде такою же, як і реальність. Справа в тому, що сама технологія обмежується компаніями – виробниками камер, окулярів та іншого обладнання.

Якість зображення н   е вражає в порівнянні з тим, що люди хочуть бачити. Проте компанія Virtue розробила свій власний авторський спосіб зйомки в режимі VR, що робить зображення максимально якісним, наскільки це дозволяє найсучасніше обладнання. Цілі компаній Samsung, Virtue та бренду SEREBROVA дуже схожі – дарувати людям ті незабутні емоції реального світу, де VR – чудовий інструмент для цього. Але поки що все наштовхується на ліміти інноваційного прогресу в сфері віртуальної реальності.

Який був відгук саме ваших колег з модної індустрії?

Відповіді в нашій сфері були дуже різними. Дивує снобізм і не зацікавленість у пізнанні інновацій нашими художниками, які проходять повз і навіть не хочуть подивитися на новинки ринку, вже заздалегідь вважаючи, що нічого нового не побачать. Також вражає мовчання та заангажірованность преси.

Дуже тішить молодь, яка відкрита до всього.
Спочатку – дивування і зацікавленість, потім – щира емоція захоплення і бажання переглянути фільм ще раз і ще раз.

Чи будете ви робити схожі проекти?

Можливо… тримаємо інтригу!
Якнайменш, тепер вже буде легше, адже є що показати і розповісти, навіть тим самим режисерам, виконавцям, щоб вони зрозуміли інноваційність ідеї.

Чи є додаткові переваги такого проекту для посилення вашого бренду перед фото та звичайним відео?

Звичайно! Перш за все, це візуалізація об’єкту, який ти представляєш ринку, у ньому можна розгледіти все до ниток.

Друге – це ЕМОЦІЯ – найголовніше на рекламному ринку! Ефект присутності та сильна емоція – найбільші переваги доданої реальності перед іншими засобами донесення художньої ідеїш.

Сьогодні активно працює декілька стартапів, які займаються створенням віртуальних модних бутиків, автосалонів, екскурсій по місту. У недалекому майбутньому дівчата і хлопці зможуть віртуально купувати для себе улюблений одяг.

Чи могли б ви дати поради, як іншим дизайнерам одягу використовувати і створити такий проект для своїх брендів для посилення української індустрії?

Я вважаю, що ми зараз знаходимося в самому народженні чогось грандіозного, що повністю змінює світогляд людей майбутнього як, наприклад, у свій час створення першого автомобіля, комп’ютера, інтернету тощо. Ці речі зараз є невід’ємною частиною життя. Тільки уявіть собі найбільш епічний фільм, наприклад, Аватар або той же Титанік ви зможете подивитися не на телевізійному екрані, а дійсно бути присутніми в самому кіно, від першого обличчя. Дивитись не туди куди запланував режисер, а в будь-яку сторону всіх подій. Уявіть, що Ілон Маск успішно запустив людей на Марс, а з технологією VR не тільки космонавти зможуть там побувати, але по суті все людство, віртуально.

Можно буде посидіти в найдорожчому  спорткарі світу, де-небудь у автосалоні в центрі Монако. Всі ці футуристичні перспективи неминуче чекають нас у найближчому майбутньому.

Треба бути відкритими та зацікавленими. VR – це,  перш за все, інструмент,
а використовувати його повинна людина, опираючись на свою творчість, для реалізації своїх ідей.

Коментар про колекцію 2018

Відео  присвячене колекції 2018 весна-літо – це подорож назад в минуле. Чисте, яскраве, технологічно перфектне Майбутнє суспільства. Воно побудоване в новому інтелектуально-цифровому світі на гуманістичних цінностях людини:  права на свободу, щастя, розвиток та вияв власних талантів.

Ідея колекція яскраво показана за допомогою яскравого міксу стилів Steampunk та New Industrial.

Витончений та складний експериментальний пошив “ліпить”, силует з акцентом на фентезі руки-крила та жіночну талію.

This slideshow requires JavaScript.

Коментарі